Menu

Bez zákazníků má firma nicotnou hodnotu

5.10.2017 - Business
Bez zákazníků má firma nicotnou hodnotu

Ať je zákazník sebeotravnější, je náš a měli bychom si ho vážit, protože nám přináší finanční zdroje. Ve světě konkurence je každý jeden zákazník přesně to, co máme navíc od ostatních. Jistě oni také mají své vlastní, ale není to tento určitý.
A protože vy máte něco, co ostatní nemají, budou se vám to snažit vzít, ukrást, přebrat, převést na svou stranu, tak už to chodí, každý chce prosperovat. Proto si své zákazníky hýčkejte, ty spokojené i nespokojené, jelikož dokud jsou u vás, nejsou ztraceni. V tomto světě platí, že pokud už se rozhodnete odněkud odejít, s opravdu velikou pravděpodobností se tam už nikdy nevrátíte. Ať byl důvod k vašemu jakýkoli, ať ho předcházelo a následovalo cokoli, většina lidí se prostě nevrátí tam, odkud odešla.
kulička z peněz

Co s tím

Důležité je přijmout, že nikdy nebudou všichni spokojení a vždy někdo odejde.
Vy se však můžete postarat o to, aby těch, co odejdou bylo méně než těch, kteří přicházejí. Nejjednodušší ze všeho je se ptát:
–          Proč jste si zvolili naši firmu
–          Jaký důvod máte k odchodu
–          S čím jste spokojeni
–          Co vám chybí
–          Jsou služby, které nevyužíváte
Takové otázky vám zodpoví mnoho a pomohou ve zkvalitňování služeb. A služby jsou právě to, co dnešní zákazník chce. K výrobku dostane kompletní balíček služeb, které mu pomohou a on bude vědět, že na vás je spoleh, a proto se zase příště obrátí na vás.
Důležité je odcházející zákazníky nenutit zůstat za každou cenu, jsou-li nespokojení a přejí-li si odejít, nechte je jít, smiřte se s tím. Jen se jich zeptejte na důvody, abyste zabránili odchodu dalších. Zlepšujte se a vyvíjejte. Mluvte se zákazníky.
call center

Sociální sítě

Lidé tam rádi píší, co mají rádi, co zažili, co se jim nelíbilo. Je to vlastně bezplatný prostor pro reklamu. Založte si účet, posílejte do světa novinky, ukažte lidem, co jste dokázali, a hlavně jak se profilujete.
Pokud budete se svými zákazníky mluvit a reagovat na jejich potřeby, pak se stanete úspěšnými.

Summary
Bez zákazníků má firma nicotnou hodnotu
Share