Reklamní potisk nejrůznějších předmětů a textilu je z hlediska nákladů nejvýhodnější způsob, jak o sobě dát vědět. Pozitivní roli zde hraje i osobní účast, lidé totiž obvykle dokážou ocenit reklamní předmět, na rozdíl od inzerujícího letáku v časopisu, v denním tisku, nebo na internetu. Každá taková pozornost je milá, ať už je to tričko, čepice, nebo docela obyčejná propiska.
Potisk je účinnější forma propagace, než inzerování v médiích
Z průzkumů veřejného mínění také vyplývá, že ženy více ocení keramický hrnek s potiskem, mikinu, deštník, tašku a tužku nebo propisku, zatímco u mužů hrají prim čepice (kšiltovky) a bavlněná trika. Do hry také vstupuje psychologie, protože v dnešní době, kdy jsme zahlceni reklamou z mnoha mediálních zdrojů a mnohdy nás již unavuje všechny texty sledovat a číst, je osobní přístup rozhodně výhodnější, než anonymní nápis. Podle vyjádření respondentů vyplynulo, že lidé si nejvíce stěžují na reklamu v televizi, následně na internetu, pak v denním tisku a dokonce i v hromadných dopravních prostředcích – na autobusech, tramvajích a trolejbusech.
Potisk nemusí být jen reklamou
Předměty, jako jsou deštníky, hrnky, bundy, mikiny, ale i polokošile, šátky, ručníky nebo i kalhoty a spodní prádlo mohou být předmětem zajímavé recese a osobního vkusu. Dnes jsou tiskové metody natolik sofistikované, že dokážou vytvořit prakticky jakýkoli grafický návrh na libovolný materiál. Podmínkou je pouze vlastní invence, kreativita, a pokud schází, lze se inspirovat nápady zveřejněnými na blozích, sociálních sítích a osobních webových stránkách.
Dnes je poměrně běžné tisknout na reklamní textil Betmarks pro jednotlivce i celé skupiny, např. pro sportovní utkání, společenské a zábavní akce, dětské putovní tábory, výročí a rodinné oslavy a mnoho dalších akcí. A nezapomínejme, že to hlavní, proč se takové potisky vytváří, je být odlišný od těch ostatních a dát najevo svou jedinečnost a neopakovatelnost.